lunes, 24 de marzo de 2014

L'inici d'una gran aventura teatral

Vull dedicar aquesta entrada, a parlar sobre el teatre musical que haurem de fer per aquest quadrimestre. Es tracta, de l’assignatura que tenim en aquest segon curs de carrera: La Representació Escènica en l’Escola Infantil.

Per a mi, aquesta assignatura és un repte i una aventura. Em resulta molt emocionant i a la vegada estressant això d’haver de fer un teatre per a infants; emocionant ja que, és per al que estem estudiant i em fa molta il·lusió que uns nens i nenes puguin veure i gaudir amb nosaltres; però, també estressant ja que, em produeix nirvis, por, mals de cap haver de elaborar tot el treball i sobretot perquè em fa una vergonya això d’actuar dalt un escenari davant el públic.



Per començar, la primera mesada del quadrimestre, vàrem estar pensant quina seria la nostra obra, de que tractaria, com la faríem, on la faríem... Finalment, després de debatre molt i descartar idees, decidirem que volíem fer-ho sobre la història d’Eivissa, però com que era un tema molt pesat i llarg, decidirem centrar-nos en la història del nom de l’illa.  Aquest tema m’agrada molt encara que, em preocupa una mica el adaptar-lo al temps que tenim i als espectadors que en aquest cas, són infants petits.

D’aquesta manera, en posarem mans a l’obra i decidirem que volíem que en el nostre teatre, es ves els diferents noms que ha tingut l’obra dels púnics cap endavant. Decidit el tema i alguns dels personatges, ens dedicarem a començar a escriure el i a fer algun que altre esbós dels vestuaris, escenaris i un llistat dels possibles materials que hauríem d’emprar.

Decidit alguns dels materials que necessitàvem, vaig proposar que podríem anar per algunes botigues per veure si els sobrava algun material que haguessin de tirar i si ens el podien cedir. D’aquesta manera, aconseguirem recopilar cartrons, teles, tubs, pintures... 







































Marta. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario